Brändi

Brändi on yrityksesi persoonallisuus asiakkaittesi silmin

Usein kuvitellaan, että yritysilme tai jopa pelkkä logo on yhtäkuin yrityksen brändi. Brändi on kuitenkin yksinkertaisuudessaan se mielikuva joka työntekijöilläsi, asiakkaillasi ja potentiaalisilla asiakkaillasi on yrityksestäsi. Mielikuviin voidaan vaikuttaa rakentamalla brändiä pitkäjänteisesti. Kaikki lähtee liikkeelle ydinlupauksen kiteytyksestä. Miksi yritys on olemassa, ketä se palvelee ja miten se eroaa muista? Kun ydinlupaus on selvä, on yrityksen helpompi lähteä tekemään pitkäjänteistä brändityötä. Se luo pohjan niin yritysilmeelle kaikille tuleville markkinointitoimenpiteille.

Me autamme yritystäsi selkeyttämään brändiä, löytämään sen fokuksen, joka on kaiken ytimessä kilpailukentillä. Käytännössä brändin kehitystyö sisältää tiedonkeruu-workshopin sekä määrittelyvaiheen. Lopputuloksena syntyy brändikirja, jonka sisältönä:

  • Visio
  • Missio
  • Arvot
  • Äänensävy / Tone of voice

Brändikirja pitää sisällään brändi-identiteetin selityksineen ja esimerkkeineen.

Brändikirjan osaksi voidaan liittää myös yrityksen graafinen ohjeisto.

Miksi sinun pitäisi välittää yrityksesi brändistä?

Erottuvan brändin avulla asiakkaasi muistavat yrityksesi paremmin. Brändi näkyy niin sanotusti myös viivan alla. Vahvasta brändistä ollaan valmiita maksamaan enemmän ja sitä myös suositellaan helpommin eteenpäin. Vahva brändi tuo asiakkaita sinulle, sen sijaan että yrityksesi sekoitetaan kilpailijaan oston hetkellä.

Soita 040 5587 987 ja pyydä tarjous,
tai ota yhteyttä lomakkeen kautta. Meihin saat helposti yhteyden myös Whatsappilla.

HUOM! Emme luovuta sähköpostiosoitettasi ulkopuolisille.