Bannerimainontaa Googlen tapaan

Automaattisilla mainoksilla vai omilla bannereilla?

Google Display Ads mahdollistaa bannerimainosten näyttämisen halutuille kohderyhmille Google Display -verkoston sivustoilla, YouTube-videoiden yhteydessä, Gmail-sähköpostisivuston yhteydessä jne. Bannereita tuonne verkostoon voi syöttää kahdella eri tapaa ja tässä niistä tavoista lyhyt esittely.

Tietokoneen suunnittelemat responsiiviset Display -mainokset

Responsiiviset Display -mainokset luodaan Googlen työkalujen ansiosta automaattisesti. Riittää kun syötät Googlelle kuvat, logon ja mainostekstin. Google optimoi näistä aineksista sopivan mainoksen varsin tehokkaasti eri näyttöpaikkoihin. Siihen miltä mainos näyttää, ei voi juurikaan vaikuttaa.

Brändin mukaista bannerimainontaa

Jos haluat pitää kiinni siitä, että Display-verkostossa esitetyt mainokset ovat yritysilmeesi mukaisia, tulee mainoskuvat suunnitella itse tai ostaa suunnittelu palveluna. Miinuksena mainittakoon, että vakiokokoiset bannerit eivät saa kaikkia näyttöpaikkoja Display-verkostossa käyttöönsä.

Näitä molempia tapoja tehdä bannerimainoksia Display-verkostoon voi hyvin myös käyttää samaan aikaan.

Haluatko kysyä aiheesta lisää?
Soita 040 5587 987 tai ota yhteyttä lomakkeen kautta. Meihin saat helposti yhteyden myös Whatsappilla.

HUOM! Emme luovuta sähköpostiosoitettasi ulkopuolisille.