Blogi

Milloin on oikea aika päivittää yrityksen visuaalinen ilme?

Kun yrityksen brändi-ilme (eli yritysilme) on kerran suunniteltu, on suhteellisen helppoa jämähtää paikalleen. Etenkin jos yrityksellä on pitkä historia voi yritysilmeen uudistus tuntua jopa turhalta. Saatat pohtia, ”meillähän on jo…

Lue lisää!

Bannerimainontaa Googlen tapaan

Automaattisilla mainoksilla vai omilla bannereilla? Google Display Ads mahdollistaa bannerimainosten näyttämisen halutuille kohderyhmille Google Display -verkoston sivustoilla, YouTube-videoiden yhteydessä, Gmail-sähköpostisivuston yhteydessä jne. Bannereita tuonne verkostoon voi syöttää kahdella eri tapaa…

Lue lisää!

Nettisivujen suunnittelu mittatilaustyönä

Nettisivujen suunnittelu voidaan tehdä mittatilaustyönä tai valmiiseen malliin pohjautuen. Tuota valmista mallia kutsutaan valmisteemaksi, ja niitä on saatavilla niin ilmaiseksi kuin halpaan hintaan monilla sivustoilla. Mainostoimisto Knok suunnittelee ja toteuttaa…

Lue lisää!

6 tärkeää yritysilmeen sovellusta digiympäristöihin

Tässä artikkelissa käymme lyhyesti läpi yrityksen kuusi tärkeää yritysilmeen sovellusta digiympäristöihin. Yrityksen brändin johdonmukaisuus on digitaalisissa ympäristöissä aivan yhtä tärkeää kuin perinteisessä markkinoinnissa. Moni ajattelee, että kun nettisivut ovat kunnossa,…

Lue lisää!

Facebookin kuvakoot – yhteenveto

Ajantasaista tietoa Facebookissa käytettävien kuvien koosta on hankala löytää. Kuvakoot muuttuvat harmillisen usein Facebookin tehdessä muutoksia käyttöliittymäänsä, joten uudehkokin ohje saattaa olla jo vanhentunut. Alla on yhteenveto tärkeimmistä kuvakoista. Jutun…

Lue lisää!
Näin onnistut messuilla

Miten onnistun messuilla?

Tällä yksinkertaisella idealla onnistut messuilla. Ilman tavoitteita, messut ovat hukkaan heitettyä rahaa. Tavoitteiden asettaminen ja seuranta ovat ainoat mittarit millä messuosallistumisen onnistuminen voidaan mitata. Selkeät tavoitteet kannattaa siis määritellä jo…

Lue lisää!