Blogi
Kun yrityksen brändi-ilme (eli yritysilme) on kerran suunniteltu, on suhteellisen helppoa jämähtää paikalleen. Etenkin jos yrityksellä on pitkä historia voi yritysilmeen uudistus tuntua jopa turhalta. Saatat pohtia, ”meillähän on jo…
Automaattisilla mainoksilla vai omilla bannereilla? Google Display Ads mahdollistaa bannerimainosten näyttämisen halutuille kohderyhmille Google Display -verkoston sivustoilla, YouTube-videoiden yhteydessä, Gmail-sähköpostisivuston yhteydessä jne. Bannereita tuonne verkostoon voi syöttää kahdella eri tapaa…
Nettisivujen suunnittelu voidaan tehdä mittatilaustyönä tai valmiiseen malliin pohjautuen. Tuota valmista mallia kutsutaan valmisteemaksi, ja niitä on saatavilla niin ilmaiseksi kuin halpaan hintaan monilla sivustoilla. Mainostoimisto Knok suunnittelee ja toteuttaa…
Tässä artikkelissa käymme lyhyesti läpi yrityksen kuusi tärkeää yritysilmeen sovellusta digiympäristöihin. Yrityksen brändin johdonmukaisuus on digitaalisissa ympäristöissä aivan yhtä tärkeää kuin perinteisessä markkinoinnissa. Moni ajattelee, että kun nettisivut ovat kunnossa,…
Ajantasaista tietoa Facebookissa käytettävien kuvien koosta on hankala löytää. Kuvakoot muuttuvat harmillisen usein Facebookin tehdessä muutoksia käyttöliittymäänsä, joten uudehkokin ohje saattaa olla jo vanhentunut. Alla on yhteenveto tärkeimmistä kuvakoista. Jutun…
Tällä yksinkertaisella idealla onnistut messuilla. Ilman tavoitteita, messut ovat hukkaan heitettyä rahaa. Tavoitteiden asettaminen ja seuranta ovat ainoat mittarit millä messuosallistumisen onnistuminen voidaan mitata. Selkeät tavoitteet kannattaa siis määritellä jo…